Szkolenie Lean w procesach biznesowych

Koszt inwestycji1690 zł netto / osoba
Online 1490 zł netto / osoba

Procesy, w których pracujesz nie są produkcyjne? Zapraszamy na warsztaty, podczas których poznasz narzędzia wykorzystywane w procesach biznesowych. W trakcie 16-godzinnego szkolenia dowiesz się, czym jest Lean i jak zastosować tę metodę w swojej firmie. Poznasz również skrzynkę narzędziową, która usprawni Twoje działania na stanowisku pracy. Szkolenie Lean ma formę warsztatową, co umożliwi Ci zdobycie zarówno wiedzy teoretycznej, jak i praktycznej. Na zakończenie każdy z kursantów otrzyma Certyfikat LQcert. Odbycie instruktażu usprawni Twoje procesy biznesowe. Wybierz trening w Krakowie lub w formule online na żywo!

Formuła online umożliwia odbycie kursu z dowolnego miejsca w Polsce, a nawet na świecie. Dzięki specjalnie zaprogramowanej wirtualnie klasie wraz z innymi uczestnikami będziesz uczestniczyć w zajęciach prowadzonych przez trenera na żywo. Ponadto, poprowadzisz dyskusję, zadasz pytania, rozwiążesz zadania i popracujesz w grupie. Więcej informacji o formule online na żywo znajdziesz tutaj: Szkolenia online Lynsky Solutions

Teraz to szkolenie zrealizujesz także w formule online na żywo.
Więcej informacji znajdziesz tutaj: Szkolenia online Lynsky Solutions

CEL SZKOLENIA

Cel szkolenia
Lean Office

Celem szkolenia jest poznanie podejścia Lean Management i zrozumienie jak ono działa w procesach biznesowych i usługowych. Uczestnicy szkolenia dowiadują się jakie marnotrawstwa występują w procesach biznesowych, a następnie poznają skrzynkę narzędziową Lean Services, dzięki której wiedzą jakie narzędzia Lean zastosować do usprawniania procesów biznesowych / usługowych.

korzysci ze szkolenia

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

  • Poznanie i zrozumienie metodologii Lean Management
  • Poznanie skrzynki narzędziowej Lean Services – narzędzi Lean Management dla procesów biznesowych
  • Umiejętność praktycznego zastosowania narzędzi skrzynki Lean Services
  • Umiejętność usprawniania procesów biznesowych / usługowych
  • Umiejętność identyfikowania strat
PROFIL UCZESTINKÓW

PROFIL UCZESTNIKÓW

Pracownicy firm usługowych i produkcyjnych działający na procesach biznesowych / usługowych / biurowych, chcący poznać zastosowanie Lean w procesach biznesowych oraz chcące doskonalić te procesy z wykorzystaniem narzędzi Lean Management.

Program szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA LEAN W PROCESACH BIZNESOWYCH
Lean w procesach biznesowych

  1. Lean – geneza, podstawy koncepcji, korzyści i zastosowanie szczupłego zarządzania
  2. Lean Management i Lean Thinking – sposób zarządzania i myślenia zgodny z koncepcją Lean
  3. Lean Services – Lean w procesach biznesowych
  4. Skrzynka narzędziowa Lean – przegląd narzędzi Lean w sektorze usług
  5. Efektywny zespół – praca zespołowa, San Gen Shugi i komunikacja
  6. Marnotrawstwo w procesach usługowych – koszty jakości i ukryte fabryki
  7. Osiem rodzajów marnotrawstwa – identyfikacja i analiza
  8. Triada strat: muda, mura, muri
  9. Podejście procesowe – mapowanie procesu i analiza wartości dodanej
  10. Organizowanie przepływu w procesach usługowych – typy i warianty systemu ssącego
  11. Standaryzacja pracy w biurze i usługach – elementy pracy standardowej, procedury, instrukcje
  12. Zarządzanie wizualne – cele, metody, korzyści
  13. Efektywna organizacja środowiska pracy – metoda 5S i audyt 5S
  14. Najważniejsze narzędzia Lean Services:
    – Kanban,
    – SMED i TPM w usługach,
    – diagram spaghetti,
    – zapobieganie błędom POKA YOKE
  15. Kaizen – idea ciągłego doskonalenia w cyklu PDCA
certyfika szkolenia

CERTYFIKAT

Rejestrowany Certyfikat LQcert potwierdzający zdobyte kompetencje w zakresie Lean w procesach biznesowych, wydawany przez Lynsky Solutions.

forma szkolenia

FORMA SZKOLENIA

Warsztatowa: połączenie zajęć teoretycznych oraz licznych ćwiczeń praktycznych.

czas trwania szkolenia

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

16 godzin – 2 dni po 8 godzin

TRENER

Trener

To szkolenie poprowadzi trener Bartek lub Marek. Sprawdź ich doświadczenie tutaj: Specjaliści Lynsky Solutions

opinie uczestników

Dużo praktycznych przykładów, dobry kontakt z grupą, dostosowanie treści szkolenia do poziomu wiedzy uczestników szkolenia.

 

Angażowanie uczestników do aktywnego udziału w szkoleniu.

Warsztaty, wiedza praktyczna, dobry kontakt z prowadzącym i świetna atmosfera.

Bardzo dobrze prowadzone zajęcia przez szkoleniowca, wiedza podana w przystępny sposób. Dużo praktyki i przykłady.

 

Adekwatne treści szkolenia; bardzo dobry prowadzący.

 

Teoria poparta wieloma przykładami oraz ćwiczeniami grupowymi i indywidualnymi.

Aktywuje do działania, samodzielnej pracy i refleksji.

Podawanie żywych przykładów.

 

Uczestnictwo w szkoleniu
Profesjonalne materiały szkoleniowe
Egzamin
Certyfikat
Obiady
Przerwy kawowe ze słodkim poczestunkiem