Skontaktuj się z nami i uzyskaj najwyższą jakość. Rozwiązywanie problemów to nasza specjalność. Zadzwoń: 570-650-005

Szkolenie Skuteczne zarządzanie reklamacjami w procesach produkcyjnych

Cel szkolenia   CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i nabycie praktycznych umiejętności w zakresie zarządzania reklamacjami.
Uczestnicy poznają praktyki w zarządzaniu reklamacjami, uczą się tworzenia raportu 8D a także poznają narzędzia
pomocne w poszukiwaniu przyczyn niezgodności taki jak: 5Why, 5W2H oraz diagram Ishikawy, metoda ABCD Suzuki.

Problem Solving 1


Profil uczestników 2   PROFIL UCZESTNIKÓW

Pracownicy firm produkcyjnych różnych branż, gałęzi przemysłu oraz specjalizacji: motoryzacja, AGD, elektronika, narzędziownie, odlewnictwo, tworzywa sztuczne, rolnictwo, kosmetologia, przemysł chemiczny, przemysł przetwórstwa drzewnego, przemysł metalowy, przemysł hutniczy, przemysł ceramiczny, przemysł energetyczny, przemysł tytoniowy itp.


Korzyści   KORZYŚCI

  • Poznasz wymagania formalne oraz dobre praktyki w zakresie zarządzania reklamacjami.
  • Nauczysz się metod rozwiązywania problemów.
  • Poznasz typy reklamacji oraz przykłady reklamacji wraz dokładnym omówieniem przykładów z życia (reklamacje od BMW group, reklamacje od VOLVO).
  • Nauczysz się profesjonalnego kontaktu z klientem oraz dowiesz się jak utrzymać dobre długofalowe relacje z klientem.
  • Poznasz zasady tworzenia kart LLC.
  • Nauczysz się rzetelnego zbierania wszystkich informacji związanych z incydentami.
  • Poznasz zasady zarzadzania czasem podczas reklamacji.
  • Będziesz swobodnie wypełniał raporty 8D oraz opracowywał prezentacje reklamacyjne do klientów.
  • Dowiesz się jaką rolę odgrywają reklamacje w nowych uruchomieniach projektów.
  • Dowiesz się jak prawidłowo uaktualniać FMEA oraz Control plan po reklamacjach.

Program szkolenia   PROGRAM SZKOLENIA

1. Idea i rozwój systemów zarządzania jakością, specyfika różnych branż produkcyjnych.
2. Kluczowe zasady: podejście procesowe, ciągłe doskonalenie i PDCA.
3. Planowanie ukierunkowane na Klienta - procesy zorientowane na Klienta (COR – Customer Orientated Processes):
4. Zalecenia normy PN-ISO 10002:2006 „Zarządzanie jakością. Zadowolenie Klienta. Wytyczne dotyczące postępowania z reklamacjami w organizacjach".
5. Aspekty reklamacji.
6. Typy reklamacji (jakość, logistyka, PPM, zatrzymanie linii, klient ostateczny - użytkownik, itp.)
7. Reakcja na reklamacje Klienta – dobre praktyki:
    - rejestracja i dokumentowanie reklamacji, stosowane formularze,
    - komunikacja z Klientem,
    - specyfika branż – wymagania narzucone przez Klientów: zasady, procedury, podręczniki,
    - raportowanie dla Klienta,
    - działania korekcyjne i korygujące,
    - metodologia 8D,
    - analiza danych, poszukiwanie przyczyn niezgodności, 5Why, 5W2H, diagram Ishikawy, burza mózgów, metoda ABCD Suzuki
    - postępowanie z wyrobami niezgodnymi u klienta (sortowanie, naprawa),
    - sprzężenie zwrotne do procesu produkcji.
8. Reklamacja od klienta a reklamacja do dostawcy,
9. Analiza historyczna reklamacji i wyrobów niezgodnych.
10. Rola audytów w postępowaniu reklamacyjnym.


Certyfikaty   CERTYFIKAT

Certyfikat LQcert potwierdzający zdobyte podczas szkolenia kwalifikacje wydawany przez LQcert.


Forma szkolenia   FORMA SZKOLENIA

Szkolenie jest połączeniem zajęć teoretycznych oraz ćwiczeń praktycznych pozwalających na maksymalizację efektywności szkolenia.


Czas trwania   CZAS TRWANIA SZKOLENIA

16 godzin dydaktycznych – 2 dni szkoleniowe


Cena szkolenia   KOSZT INWESTYCJI

1190 zł netto/osoba

Szkolenie może zostać zoranizowane także jako szkolenie zamknięte.


 Cena obejmuje   W CENĘ WLICZONO

  • Udział w szkoleniu
  • Certyfikaty
  • Profesjonalne materiały szkoleniowe
  • Obiady
  • Przerwy kawowe. 

     

Terminy szkoleń otwartych:

Terminy szkoleń 1

Sprawdź terminy 
w terminarzu szkoleń

19-20 grudzień 2019, Kraków

2-3 marzec 2020, Kraków
15-16 czerwiec 2020, Kraków


Zapisz się na szkolenie

Zapisz sięna szkolenie

Kliknij i przejdź do strony zapisu


Zapytaj o szkolenie zamknięte

Szkolenie zamknięte

Zorganizujemy szkolenie 
w Twojej siedzibie!


 Naszych klientów zainetersowały   Naszych klientów zainteresowały także szkolenia:


 
Six Sigma strona dedykowana 3 Problem Solving 1 Audytor i pełnomocnik 1 Automotive 1 Lean Manufacturing 1

  
 


     

                  Formularz kontaktowy

    Masz pytania?
    Przejdź do formularza zapytań

  Kontakt  

  Kontakt
  Lynsky Solutions Sp. z o.o.

  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  570 650 005


 Sprawdź termin i cenę: warsztaty 8D

Zapisz się na warsztaty 8D

Skontaktuj się z nami i uzyskaj najwyższą jakość. Rozwiązywanie problemów to nasza specjalność. Odwiedź nas: Kraków, ul. Rydlówka 5