Skontaktuj się z nami i uzyskaj najwyższą jakość. Rozwiązywanie problemów to nasza specjalność. Zadzwoń: 570-650-005

Szkolenie Kontroler Jakości

Cel szkolenia   CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest pozyskanie wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie jakości i jej kontroli w czterech głównych obszarach:
• Pojęcia jakości, kontroli jakości i jej roli oraz ważności zarządzania jakością w przedsiębiorstwie,
• Przyrządów pomiarowych jako głównego narzędzia pracy kontrolera jakości,
• Interpretacji wyników kontroli jakości,
• Definiowania problemu oraz metod doskonalenia i rozwiązywania problemów.


Profil uczestników 2   PROFIL UCZESTNIKÓW

Szkolenie w szczególności kierowane jest do obecnych i przyszłych kontrolerów jakości a także wszystkich osób zainteresowanych obszarem kontroli jakości.


Korzyści   KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

• Zrozumienie czym jest jakość i kontrola jakości oraz jakie są jej cele i rola w przedsiębiorstwie,
• Zdobycie wiedzy kim są klient wewnętrzny i zewnętrzny oraz zrozumienie ważności spełnienia ich wymagań,
• Zdobycie wiedzy z zakresu przyrządów pomiarowych, dokładności pomiarowej oraz dokumentacji w kontroli jakości,
• Umiejętność dokumentowania wyników kontroli jakości oraz ich interpretacji,
• Znajomość dostępnych metod doskonalenia procesów i rozwiązywania problemów.


Program szkolenia   PROGRAM SZKOLENIA

1.      Kwestie jakości

1.1.   Co to jest jakość?

1.2.   Jaka jest rola kontroli jakości? Cele i zadania kontroli jakości.

1.3.   Rodzaje kontroli jakości.

1.4.   Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie, ISO 9001

1.5.   Spełnienie wymagań klienta zewnętrznego i wewnętrznego

2.      Pomiary

2.1.   Przyrządy pomiarowe: Co można mierzyć i jak? Jak mierzyć poprawnie?

2.2.   Dokładność pomiarowa.

2.3.   Wzorcowanie, kalibracja urządzeń

2.4.   Dokumentacja techniczna i technologiczna w kontroli jakości.

2.5.   Procedury i listy kontrolne

3.      Wyniki kontroli jakości

3.1.   Dokumentowanie wyników kontroli.

3.2.   Zbieranie danych

3.3.   Wnioskowanie statystyczne

4.      Metody doskonalenia i rozwiązywania problemów

4.1.   Identyfikacja i rozwiązywanie problemów jakościowych – omówienie  podstawowych narzędzi

4.2.   Zapobieganie brakom przez poprzez usprawnienia procesu produkcyjnego: Kaizen, Lean – krótkie omówienie.


Certyfikaty   CERTYFIKAT

Uczestnicy otrzymują rejestrowany Certyfikat Kontrolera Jakości wydawany przez LQcert.


Forma szkolenia   FORMA SZKOLENIA

Szkolenie jest połączeniem zajęć teoretycznych oraz ćwiczeń praktycznych.

SZKOLENIE DEDYKOWANE:
Możliwość organizacji szkolenia zamkniętego.


Czas trwania   CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych – 2 dni po 8 godzin


Cena szkolenia   KOSZT INWESTYCJI

1190 zł netto/osoba


Cena obejmuje   W CENĘ WLICZONO

  • Udział w szkoleniu
  • Certyfikaty
  • Profesjonalne materiały szkoleniowe
  • Obiady
  • Przerwy kawowe. 

   

Terminy szkoleń otwartych:

Terminy szkoleń 1


Sprawdź terminy 
w terminarzu szkoleń



12-13 marzec 2020, Kraków
 8-9 czerwiec 2020, Kraków


Zapisz się na szkolenie

Zapisz sięna szkolenie

Kliknij i przejdź do strony zapisu

Zapytaj o szkolenie zamknięte

Szkolenie zamknięte

Zorganizujemy szkolenie 
w Twojej siedzibie! 


Naszych klientów zainetersowały   Naszych klientów zainteresowały także szkolenia:


Six Sigma strona dedykowana 3 Problem Solving 1 Audytor i pełnomocnik 1 Automotive 1 Lean Manufacturing 1

   


   

                  Formularz kontaktowy

    Masz pytania?
    Przejdź do formularza zapytań

  Kontakt  

  Kontakt
  Lynsky Solutions Sp. z o.o.

  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  570 650 005

·        Zrozumienie czym jest jakość i kontrola jakości oraz jakie są jej cele i rola w przedsiębiorstwie,

·        Zdobycie wiedzy kim są klient wewnętrzny i zewnętrzny oraz zrozumienie ważności spełnienia ich wymagań,

·        Zdobycie wiedzy z zakresu przyrządów pomiarowych, dokładności pomiarowej oraz dokumentacji w kontroli jakości,

·        Umiejętność dokumentowania wyników kontroli jakości oraz ich interpretacji,

·        Znajomość dostępnych metod doskonalenia procesów i rozwiązywania problemów.

Skontaktuj się z nami i uzyskaj najwyższą jakość. Rozwiązywanie problemów to nasza specjalność. Odwiedź nas: Kraków, ul. Rydlówka 5