Skontaktuj się z nami i uzyskaj najwyższą jakość. Rozwiązywanie problemów to nasza specjalność. Zadzwoń: 570-650-005

Narzędzia i metody zarządzania jakością i doskonalenia procesu

Cel szkolenia   CEL SZKOLENIA

Uczestnicy szkolenia poznają i uczą się praktycznego wykorzystania narzędzi i metod zarządzania jakością, a także doskonalenia procesów z wykorzystaniem służących do tego narzędzi.  Nowy program ! W szkoleniu dowiesz się także o metodach QFD i FMEA.


Profil uczestników 2   PROFIL UCZESTNIKÓW

Szkolenie adresowane jest do pracowników działów zarządzania jakością, kierowników, specjalistów jakości i produkcji, kontrolerów jakości, pełnomocników, a także wszystkich osób zainteresowanych tematyką zarządzania jakością i narzędzi oraz technik zarządzania jakością i rozwiązywania problemów jakościowych.


Korzyści   KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

  • znajmość narzędzi i technik zarządzania jakością,
  • umiejętność doboru odpowiednich narzędzi i technik do problemu,
  • umiejętność praktycznego zastosowania narzędzi i technik zarządzania jakością,
  • umiejętność rozwiązywania problemów z wykorzystaniem poznanych narzędzi i technik.

Program szkolenia   PROGRAM SZKOLENIA

1. Systematyka narzędzi i technik zarządzania jakością.
2. Pojęcie jakości i jego podstawowe składniki
3. Podstawowe zasady zarzadzania jakością
    Podejście procesowe
    Zasady Deminga
    Zasada zero defektów
    Zasada pracy zespołowej
4. Metody i techniki zarządzania jakością a cykl PDCA
5.Technika burzy mózgów jako podstawowa metoda generowania pomysłów
6. Menedżerskie techniki organizowania zespołów:
    Praca zespołowa
    Koła jakości
    Zespoły zadaniowe
7. Metody identyfikacji, opisu i wizualizacji problemów w organizacji
    Zasada San Gen Shugi
    Benchmarking
    Metoda 5W2H
    SMART
    Mapa procesu
8. Podstawowe metody statystyczne
    Typy danych
    Podstawowe statystyki opisowe
    Analiza graficzna
    Histogram
    Diagram korelacji
    Diagram tablicowy
10. Metody analiza przyczyn źródłowych - RCA
    Diagram Ishikawy
    Metoda 5Why
    Diagram pokrewieństwa
    Diagram relacji
11. Metody identyfikacji i wyboru rozwiązań
    Warunki brzegowe i kryteria wyboru rozwiązań
    Wybór rozwiązań – metoda rangowania
    Diagram Pareto-Lorenza
12. Siedem klasycznych metod (narzędzi) zarządzania jakością:
    Mapa procesu,
    Diagram Ishikawy,
    Analiza Pareto-Lorenza,
    Histogram,
    Wykres korelacji,
    Arkusz zbierania danych,
    Karty kontrolne Shewharta (podstawy).
13. Siedem nowych metod (narzędzi) zarządzania jakością:
    Diagram pokrewieństwa,
    Diagram zależności,
    Drzewo decyzyjne,
    Diagram macierzowy,
    Macierz analizy danych,
    Diagram strzałkowy,
    Karta planowania procesu decyzyjnego.
14. Kreatywne metody rozwiązywania problemów:
    Warianty burzy mózgów
    Meta plan
    Mapa myśli
    Metoda Walta Disneya
    Metoda 6 kapeluszy de Bono
15. Metoda rozwinięcia funkcji jakości QFD - interpretacja wymagań klienta (podstawy)


Certyfikaty   CERTYFIKAT

Uczestnicy otrzymują rejestrowany Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu Narzędzia i metody zarządzania jakością i doskonalenia procesu wydawany przez LQcert.


Forma szkolenia   FORMA SZKOLENIA

Szkolenie ma formę warsztatów. Jest połączeniem zajęć teoretycznych oraz ćwiczeń praktycznych.


Czas trwania   CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Szkolenie trwa 16 godzin -  2 dni po 8 godzin.


Cena szkolenia   KOSZT INWESTYCJI

990 zł netto/osoba

Cena obejmuje   W CENĘ WLICZONO

  • Udział w szkoleniu
  • Certyfikaty
  • Profesjonalne materiały szkoleniowe
  • Obiady
  • Przerwy kawowe. 

Terminy szkoleń otwartych:

Terminy szkoleń 1

Sprawdź terminy 
w terminarzu szkoleń

14-15 luty 2019, Kraków
9-10 maj 2019, Kraków
26-27 sierpień 2019, Kraków
26-27 listopad 2019, Kraków


Zapisz się na szkolenie

Zapisz sięna szkolenie

Kliknij i przejdź do strony zapisu


Zapytaj o szkolenie zamknięte

Szkolenie zamknięte

Zorganizujemy szkolenie 
w Twojej siedzibie!


Naszych klientów zainetersowały   Naszych klientów zainteresowały także szkolenia:


Six Sigma strona dedykowana 3 Problem Solving 1 Audytor i pełnomocnik 1 Automotive 1 Lean Manufacturing 1

  


     

                  Formularz kontaktowy

    Masz pytania?
    Przejdź do formularza zapytań

  Kontakt  

  Kontakt
  Lynsky Solutions Sp. z o.o.

  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  570 650 005


Szkolenie można połaczyć modułowo ze szkoleniem Problem Solving – skuteczne rozwiązywanie problemów

Problem Solving – skuteczne rozwiązywanie problemów

Przystąp do certyfikacji Team Lider Problem Solving, z podwójną certyfikacją LQcert i TUVPOL

(całkowity czas szkolenia 4 dni)

- Narzędzia i techniki zarządzania jakością i rozwiązywania problemów jakościowych (2 dni)

- Problem Solving – skuteczne rozwiązywanie problemów (1 dzień)

- Kompetencje menedżerskie – trening dla menedżerów jakości, produkcji i logistyki (1 dzień)


Sprawdź termin szkolenia Narzędzia i techniki zarządzania jakością i rozwiązywania problemów jakościowych 


Naszych klientów zainteresowały także szkolenia:

 
Skontaktuj się z nami i uzyskaj najwyższą jakość. Rozwiązywanie problemów to nasza specjalność. Odwiedź nas: Kraków, ul. Rydlówka 5