Skontaktuj się z nami i uzyskaj najwyższą jakość. Rozwiązywanie problemów to nasza specjalność. Zadzwoń: 570-650-005

Narzędzia i metody zarządzania jakością i doskonalenia procesu

Cel szkolenia   CEL SZKOLENIA

Uczestnicy szkolenia poznają i uczą się praktycznego wykorzystania narzędzi i metod zarządzania jakością, a także doskonalenia procesów z wykorzystaniem służących do tego narzędzi.  Nowy program ! W szkoleniu dowiesz się także o metodzie QFD.


Profil uczestników 2   PROFIL UCZESTNIKÓW

Szkolenie adresowane jest do pracowników działów zarządzania jakością, kierowników, specjalistów jakości i produkcji, kontrolerów jakości, pełnomocników, a także wszystkich osób zainteresowanych tematyką zarządzania jakością i narzędzi oraz technik zarządzania jakością i rozwiązywania problemów jakościowych.


Korzyści   KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

  • znajmość narzędzi i technik zarządzania jakością,
  • umiejętność doboru odpowiednich narzędzi i technik do problemu,
  • umiejętność praktycznego zastosowania narzędzi i technik zarządzania jakością,
  • umiejętność rozwiązywania problemów z wykorzystaniem poznanych narzędzi i technik.

Program szkolenia   PROGRAM SZKOLENIA

1. Systematyka narzędzi i technik zarządzania jakością
2. Pojęcie jakości i jego podstawowe składniki
3. Cykl PDCA a metody i techniki zarządzania jakością
4. Technika burzy mózgów jako podstawowa metoda generowania pomysłów
5. Menedżerskie techniki organizacji zespołów:
    ‐ Praca zespołowa,
    ‐ Koła jakości,
    ‐ Zespoły zadaniowe
6. Siedem klasycznych narzędzi zarządzania jakością
    ‐ Mapa procesu,
    ‐ Diagram Ishikawy,
    ‐ Analiza Pareto-Lorenza,
    ‐ Histogram,
    ‐ Wykres korelacji,
    ‐ Arkusz zbierania danych,
    ‐ Karty kontrolne (podstawy)
7. Siedem nowych narzędzi zarządzania jakością:
    ‐ Diagram pokrewieństwa,
    ‐ Diagram zależności,
    ‐ Drzewo decyzyjne,
    ‐ Diagram macierzowy,
    ‐ Macierz analizy danych,
    ‐ Diagram strzałkowy,
    ‐ Karta planowania procesu decyzyjnego
8. Metody analizy przyczyn źródłowych – Root Cause Analysis
    ‐ wykorzystanie wybranych narzędzi zarządzania jakością w identyfikacji przyczyn źródłowych
9. Podstawowe metody statystyczne w zarządzaniu jakością:
    ‐ Statystyki opisowe,
    ‐ Analiza graficzna danych: scatter plot, histogram, diagram korelacji
10. Kreatywne metody generowania pomysłów i rozwiązywania problemów:
    ‐ Warianty burzy mózgów,
    ‐ MetaPlan,
    ‐ Mapa myśli,
    ‐ Metoda Walta Disneya,
    ‐ Metoda 6 kapeluszy de Bono
11. Metoda rozwinięcia funkcji jakości QFD - interpretacja wymagań klienta (podstawy)


Certyfikaty   CERTYFIKAT

Uczestnicy otrzymują rejestrowany Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu Narzędzia i metody zarządzania jakością i doskonalenia procesu wydawany przez LQcert.


Forma szkolenia   FORMA SZKOLENIA

Szkolenie ma formę warsztatów. Jest połączeniem zajęć teoretycznych oraz ćwiczeń praktycznych.


Czas trwania   CZAS TRWANIA SZKOLENIA

Szkolenie trwa 16 godzin -  2 dni po 8 godzin.


Cena szkolenia   KOSZT INWESTYCJI

1090 zł netto/osoba

Cena obejmuje   W CENĘ WLICZONO

  • Udział w szkoleniu
  • Certyfikaty
  • Profesjonalne materiały szkoleniowe
  • Obiady
  • Przerwy kawowe. 

Terminy szkoleń otwartych:

Terminy szkoleń 1

Sprawdź terminy 
w terminarzu szkoleń

26-27 listopad 2019, Kraków

27-28 luty 2020, Kraków
19-20 maj 2020, Kraków


Zapisz się na szkolenie

Zapisz sięna szkolenie

Kliknij i przejdź do strony zapisu


Zapytaj o szkolenie zamknięte

Szkolenie zamknięte

Zorganizujemy szkolenie 
w Twojej siedzibie!


Naszych klientów zainetersowały   Naszych klientów zainteresowały także szkolenia:


Six Sigma strona dedykowana 3 Problem Solving 1 Audytor i pełnomocnik 1 Automotive 1 Lean Manufacturing 1

  


     

                  Formularz kontaktowy

    Masz pytania?
    Przejdź do formularza zapytań

  Kontakt  

  Kontakt
  Lynsky Solutions Sp. z o.o.

  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  570 650 005


Szkolenie można połaczyć modułowo ze szkoleniem Problem Solving – skuteczne rozwiązywanie problemów

Problem Solving – skuteczne rozwiązywanie problemów

Przystąp do certyfikacji Team Lider Problem Solving, z podwójną certyfikacją LQcert i TUVPOL

(całkowity czas szkolenia 4 dni)

- Narzędzia i techniki zarządzania jakością i rozwiązywania problemów jakościowych (2 dni)

- Problem Solving – skuteczne rozwiązywanie problemów (1 dzień)

- Kompetencje menedżerskie – trening dla menedżerów jakości, produkcji i logistyki (1 dzień)


Sprawdź termin szkolenia Narzędzia i techniki zarządzania jakością i rozwiązywania problemów jakościowych 


Naszych klientów zainteresowały także szkolenia:

 
Skontaktuj się z nami i uzyskaj najwyższą jakość. Rozwiązywanie problemów to nasza specjalność. Odwiedź nas: Kraków, ul. Rydlówka 5