Szkolenie Audytor Wewnętrzny ISO 9001:2015

Koszt inwestycji890 zł netto / osoba

To szkolenie możesz także zrealizować w cyklu szkoleniowym Certyfikowany Menedżer Jakości
Audytor wewnętrzny przeprowadza w przedsiębiorstwie audyty wdrożonych systemów. Określa, czy systemy te są zgodne z wymaganiami normy, skutecznie wdrożone i utrzymywane. Podczas audytu, audytor zbiera potrzebne dowody z audytu i gromadzi dokumentację, potrzebną do opracowania raportu.

Przeprowadzenie audytu pozwala poznać zarówno silne, jak i słabe strony przedsiębiorstwa, przy czym dla słabych konieczne jest wskazanie odpowiednich działań naprawczych, czyli korygujących i zapobiegawczych.

Audytor, zgodnie z wymaganiami normy, musi posiadać odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzania audytów.

CEL SZKOLENIA

Cel szkolenia
Audytor Wewnętrzny ISO 9001:2015

Szkolenie przygotowuje do pełnienia funkcji Audytora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015. Uczestnicy poznają wymagania ISO 9001:2015 oraz nabywają umiejętności audytowania Systemu Zarządzania Jakością, wdrożonego zgodnie z tą normą.

korzysci ze szkolenia

Korzyści ze szkolenia

  • Znajomość wymagań normy ISO 9001:2015.
  • Umiejętność planowania audytu.
  • Umiejętność przeprowadzenia spotkania otwierającego i zamykającego.
  • Umiejętność tworzenia pytań audytowych.
  • Umiejętność przeprowadzania audytu.
  • Umiejętność raportowania wyników z audytu.
PROFIL UCZESTINKÓW

Profil uczestników

Przyszli audytorzy wewnętrzni, pracownicy działów jakości, pełnomocnicy jakości, kierownictwa oraz wszystkie osoby, chcące zdobyć wiedzę dotyczącą audytowania.

Program szkolenia

Program szkolenia
Audytor Wewnętrzny ISO 9001:2015

Dzień I

  1. Omówienie terminologii normy ISO 9001:2015
  2. Omówienie struktury normy HLS
  3. Zmiany ISO 9001:2009 a ISO 9001:2015
  4. Omówienie i interpretacja wymagań normy ISO 9001:2015
  5. Podejście procesowe
  6. Cykl PDCA: Planuj, Wykonaj, Sprawdź, Działaj
  7. Dokumentacja Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015
  8. Kontekst organizacji
  9. Podejście bazujące na ryzyku
  10. Analiza ryzyka
  11. Ryzyko w audycie – zarządzanie programem audytów, działania audytowe
  12. Wdrażanie wymagań ISO 9001:2015
  13. WARSZTATY PRAKTYCZNE – Wymagania ISO 9001:2015

Dzień II

  1. Wytyczne dotyczące audytowania według normy ISO 19011
  2. Audyt wewnętrzny:
    – rodzaje audytów,
    – precyzyjne określanie celu audytu
  3. Planowanie i przygotowanie do audytu:
    – program audytów,
    – plan audytu,
    – kogo dobierać jako audytujących i audytowanych,
    – opracowywanie list kontrolnych
  4. Przeprowadzenie audytu i dokumentowanie wyników audytu:
    – zasady prowadzenia badania na miejscu,
    – dobór próby do badania audytowego,
    – audyt w kontekście podejścia procesowego,
    – interpretacja obserwacji z audytów stosunku do wymagań normy,
    – definicja i identyfikacja niezgodności,
    – formułowanie i dokumentowanie niezgodności
  5. Wymagania, związane z dokumentowaniem niezgodności:
    – działania korygujące i zapobiegawcze,
    – skuteczne przekazywanie ważności i konieczności wprowadzania działań korygujących i zapobiegawczych po audycie
  6. Wymagania stawiane audytorom Systemów Zarządzania Jakością
  7. Prowadzenie wywiadów audytowych
  8. WARSZTATY PRAKTYCZNE – Audyt Wewnętrzny ISO 9001:2015
certyfika szkolenia

CERTYFIKAT

Audytor Wewnętrzny ISO 9001– Certyfikat Partnera Jednostki Certyfikującej TÜV Thüringen Gruppe – TVV POL.

forma szkolenia

FORMA SZKOLENIA

Warsztatowa: połączenie zajęć teoretycznych oraz licznych ćwiczeń praktycznych.

czas trwania szkolenia

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

12 godzin – 2 dni po 6 godzin

TRENER

TRENER

To szkolenie poprowadzi trenerka Agnieszka lub Joanna. Sprawdź ich doświadczenie tutaj : Specjaliści Lynsky Solutions

Opinie uczestników

Szkolenie było w formie warsztatu, ciągłą dyskusja, możliwość zadawania pytań i wymiany doświadczeń

Informacje przekazywane bardzo dobrze, dobra komunikacja w trakcie szkolenia

Trener posiada dużą wiedzę i doświadczenie praktyczne

Na szkoleniu wiele przykładów praktycznych

Bardzo przyjazna atmosfera podczas szkolenia

Przygotowanie trenera, potrafi odpowiedzieć na każde zadane pytanie

Angażowanie uczestników do aktywnego udziału w szkoleniu

Uczestnictwo w szkoleniu
Profesjonalne materiały szkoleniowe
Egzamin
Certyfikat
Obiady
Przerwy kawowe ze słodkim poczestunkiem