Szkolenie Lean Office

Koszt inwestycji1190 zł netto / osoba

Filozofia Lean Management, z racji swojej uniwersalności, zastosowanie znajduje nie tylko w obszarach produkcyjnych, lecz także w biurowych. Narzędzia Lean Management, zastosowane w procesach administracyjnych, pozwalają na lepszą organizację pracy oraz skuteczną eliminację strat z procesów.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają metodę Lean Office i uczą się praktycznego zastosowania narzędzi Lean Management, stosowanych w obszarach biurowych.

CEL SZKOLENIA

Cel szkolenia
Lean Office

Uczestnicy poznają metodologię oraz narzędzia Lean Management, dedykowane do procesów biurowych i administracyjnych. Nabywają praktyczne umiejętności wykorzystania narzędzi Lean Management w biurze, w celu eliminacji strat z procesów.

korzysci ze szkolenia

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

  • Poznanie i zrozumienie metodologii Lean Office.
  • Poznanie narzędzi Lean Office.
  • Umiejętność identyfikowania strat w procesach biurowych.
  • Umiejętność organizacji stanowiska pracy.
  • Umiejętność praktycznego stosowania narzędzi Lean Office.
  • Umiejętność usprawniania procesów administracyjnych.
PROFIL UCZESTINKÓW

PROFIL UCZESTNIKÓW

Osoby, chcące doskonalić procesy biurowe i administracyjne, z wykorzystaniem narzędzi Lean Management, pracownicy biurowi i administracyjni, pracownicy komórek Lean oraz ciągłego doskonalenia, wszyscy zainteresowani tematyką Lean Office.

Program szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA LEAN LOGISTIC
Lean Office

  1. Lean – geneza, podstawy koncepcji, korzyści i zastosowanie szczupłego zarządzania
  2. Lean Management i Lean Thinking – sposób zarządzania i myślenia zgodny z koncepcją Lean
  3. Lean Services – Lean w procesach biznesowych
  4. Skrzynka narzędziowa Lean – przegląd narzędzi Lean w sektorze usług
  5. Efektywny zespół – praca zespołowa, San Gen Shugi i komunikacja
  6. Marnotrawstwo w procesach usługowych – koszty jakości i ukryte fabryki
  7. Osiem rodzajów marnotrawstwa – identyfikacja i analiza
  8. Triada strat: muda, mura, muri
  9. Podejście procesowe – mapowanie procesu i analiza wartości dodanej
  10. Organizowanie przepływu w procesach usługowych – typy i warianty systemu ssącego
  11. Standaryzacja pracy w biurze i usługach – elementy pracy standardowej, procedury, instrukcje
  12. Zarządzanie wizualne – cele, metody, korzyści
  13. Efektywna organizacja środowiska pracy – metoda 5S i audyt 5S
  14. Najważniejsze narzędzia Lean Services:
    – Kanban,
    – SMED i TPM w usługach,
    – diagram spaghetti,
    – zapobieganie błędom POKA YOKE,
  15. Kaizen – idea ciągłego doskonalenia w cyklu PDCA
  16. Narzędzia Kaizen – rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem podstawowych metod:
    – burza mózgów,
    – mapa myśli,
    – 5 Why,
    – Diagram Ishikawy
certyfika szkolenia

Certyfikaty

Specjalista Lean Office – rejestrowany Certyfikat wydawany przez LQcert.

forma szkolenia

FORMA SZKOLENIA

Warsztatowa: połączenie zajęć teoretycznych oraz licznych ćwiczeń praktycznych.

czas trwania szkolenia

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

16 godzin – 2 dni po 8 godzin

TRENER

Trener

To szkolenie poprowadzi trener Bartek lub Marek. Sprawdź ich doświadczenie tutaj: Specjaliści Lynsky Solutions

opinie uczestników

Dużo praktycznych przykładów, dobry kontakt z grupą, dostosowanie treści szkolenia do poziomu wiedzy uczestników szkolenia 

 

Tematyka poparta przykładami  

 

Podawanie żywych przykładów 

 

Zdolność trenera zainteresowania grupy nawet trudnymi i ciężkimi zagadnieniami 

Angażowanie uczestników do aktywnego udziału w szkoleniu 

 

Adekwatne treści szkolenia, bardzo dobry prowadzący 

Uczestnictwo w szkoleniu
Profesjonalne materiały szkoleniowe
Egzamin
Certyfikat
Obiady
Przerwy kawowe ze słodkim poczestunkiem