Szkolenie Lean w procesach biznesowych

Koszt inwestycji1190 zł netto / osoba

Procesy, w których pracujesz nie są produkcyjne? Dobrze trafiłeś/aś! Zapraszamy na szkolenie Lean w procesach biznesowych, podczas którego poznasz zastosowanie narzędzi Lean w procesach biznesowych / usługowych. Dowiesz się co to jest Lean jak zastosować tą metodykę w procesach biznesowych oraz które narzędzia Lean i w jaki sposób pomogą usprawnić Twoje procesy.

CEL SZKOLENIA

Cel szkolenia
Lean Office

Celem szkolenia jest poznanie podejścia Lean Management i zrozumienie jak ono działa w procesach biznesowych i usługowych. Uczestnicy szkolenia dowiadują się jakie marnotrawstwa występują w procesach biznesowych, a następnie poznają skrzynkę narzędziową Lean Services, dzięki której wiedzą jakie narzędzia Lean zastosować do usprawniania procesów biznesowych / usługowych.

korzysci ze szkolenia

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

  • Poznanie i zrozumienie metodologii Lean Management
  • Poznanie skrzynki narzędziowej Lean Services – narzędzi Lean Management dla procesów biznesowych
  • Umiejętność praktycznego zastosowania narzędzi skrzynki Lean Services
  • Umiejętność usprawniania procesów biznesowych / usługowych
  • Umiejętność identyfikowania strat
PROFIL UCZESTINKÓW

PROFIL UCZESTNIKÓW

Pracownicy firm usługowych i produkcyjnych działający na procesach biznesowych / usługowych / biurowych, chcący poznać zastosowanie Lean w procesach biznesowych oraz chcące doskonalić te procesy z wykorzystaniem narzędzi Lean Management.

Program szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA LEAN W PROCESACH BIZNESOWYCH
Lean w procesach biznesowych

  1. Lean – geneza, podstawy koncepcji, korzyści i zastosowanie szczupłego zarządzania
  2. Lean Management i Lean Thinking – sposób zarządzania i myślenia zgodny z koncepcją Lean
  3. Lean Services – Lean w procesach biznesowych
  4. Skrzynka narzędziowa Lean – przegląd narzędzi Lean w sektorze usług
  5. Efektywny zespół – praca zespołowa, San Gen Shugi i komunikacja
  6. Marnotrawstwo w procesach usługowych – koszty jakości i ukryte fabryki
  7. Osiem rodzajów marnotrawstwa – identyfikacja i analiza
  8. Triada strat: muda, mura, muri
  9. Podejście procesowe – mapowanie procesu i analiza wartości dodanej
  10. Organizowanie przepływu w procesach usługowych – typy i warianty systemu ssącego
  11. Standaryzacja pracy w biurze i usługach – elementy pracy standardowej, procedury, instrukcje
  12. Zarządzanie wizualne – cele, metody, korzyści
  13. Efektywna organizacja środowiska pracy – metoda 5S i audyt 5S
  14. Najważniejsze narzędzia Lean Services:
    – Kanban,
    – SMED i TPM w usługach,
    – diagram spaghetti,
    – zapobieganie błędom POKA YOKE
  15. Kaizen – idea ciągłego doskonalenia w cyklu PDCA
certyfika szkolenia

CERTYFIKAT

Specjalista Lean w procesach biznesowych – rejestrowany Certyfikat LQcert wydawany przez Lynsky Solutions.

forma szkolenia

FORMA SZKOLENIA

Warsztatowa: połączenie zajęć teoretycznych oraz licznych ćwiczeń praktycznych.

czas trwania szkolenia

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

16 godzin – 2 dni po 8 godzin

TRENER

Trener

To szkolenie poprowadzi trener Bartek lub Marek. Sprawdź ich doświadczenie tutaj: Specjaliści Lynsky Solutions

opinie uczestników

Dużo praktycznych przykładów, dobry kontakt z grupą, dostosowanie treści szkolenia do poziomu wiedzy uczestników szkolenia 

 

Tematyka poparta przykładami  

 

Podawanie żywych przykładów 

 

Zdolność trenera zainteresowania grupy nawet trudnymi i ciężkimi zagadnieniami 

Angażowanie uczestników do aktywnego udziału w szkoleniu 

 

Adekwatne treści szkolenia, bardzo dobry prowadzący 

Uczestnictwo w szkoleniu
Profesjonalne materiały szkoleniowe
Egzamin
Certyfikat
Obiady
Przerwy kawowe ze słodkim poczestunkiem